Zé birtokolt és viselt dolgai

Zé világa

Zé világa

Na, csapjunk bele!

2016. október 25. - zevilaga

Kedves Olvasó!

Üdv az új blogomban. Gondolom illik bemutatkozással kezdeni, hát tessék:

Zé vagyok, egy kütyümániás, információfüggő forradalmár. Mindent másképp látok mint a többiek, és ennek szeretek hangot is adni minden fórumon. 1998-ban kezdtem netezni, azonnal beszippantott ez az akkor csodának számító villanyújság. A Prim.hu, a Lyss.hu, a Korridor.hu és az Altavista kereső uralkodása idején szálltam be az internetbe, alig lemaradva Vágási Feritől. Addig is sokat olvastam, de - a múlt század szülöttei tudják - a világ akkoriban nyílt ki igazán. Hirtelen minden témában egyre több tartalom jelent meg, és az információéhségem végtelen éjszakai (betárcsázós, modemes) netezésekbe hajszolt.

Akkoriban egy fél megapixeles, 100 KB-os kép percek alatt töltött le sorról sorra. Most meg 470MB-tal másolok külső SSD-ről SSD-re, és azért ilyen lassan, mert olcsó SSD-t vettem.

Már '98-ban arra gondoltam, hogy ez nekem való, itt a lehetőség, hogy az eszemet osszam. Hogy az életem élményeit, és tapasztalatait megosszam a világgal. Már akkor is rajongtam a kütyükért, és ahogy az időm engedte, írogattam is, de akkor még csak a saját kis aloldalamra a Soros alapítvány által pénzelt, akkor rendkívül modernnek számító c3.hu-n. Akkor született a "Zé vilaga" név a Csiszár Jenő féle Apukám világa mintájára.

Az utóbbi 10-12 évet a Prohardveren és a hozzá tartozó Logouton töltöttem, jellemzően kütyü ügyi cikkek olvasgatásával. Íróként/bloggerként viszont sokszor félholtnak, és ennek ellenére indokolatlanul túlkontrolláltnak tartottam azt az oldalt, de csak most telt be a pohár: Múlt vasárnap (9 napja) leadtam egy frissnek szánt cikket, ami sajnos még azóta sem került jóváhagyásra. Most esett le, hogy régen is ez vette el a kedvemet az újabb cikkek írogatásától: Én összedobom, de mire engedélyezik a megjelenését, megőszülök. Itt az idő, hogy végre a saját oldalamon a saját világomban jelentessem meg azt a pár cikket, amit írok. Nem kérek többé a passzív kontrollból.

Mostantól ide írok a zevilaga.blog.hu-ra. Tarts velem, igyekszem rendszeresen jelentkezni, és érdekes tartalmakat mutatni az életemhez kapcsolódó kütyükről, projektekről, meg úgy egyáltalán a dógokról hogy miért olyanok.

Előre is köszönöm a figyelmedet!

A bejegyzés trackback címe:

https://zevilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr7911838777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása